pashalive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rekor konyada galiba Şefikcandaki kiralar ne alemde ? Hiç iyi şeyler duymadım da
Oralara güç mü yeter hocam ya ,sanırım çanakkaleye taşınmamız lazım