Gülsem mi, üzülsem mi bilemedim. Ya kardeşim SA NA NE!!! İster kız arkadaşıyla çıkar, istediğini yaparlar veya hiçbir şey yapmazlar
Ama burda seni ilgilendiren şey ne??? Senin kız kardeşim mi? Yada senin erkek kardeşin mi? Evladın mı? Öfff ne acayip geri kalmış ve kendini bir şey sanan cahillerimiz var. Bu ülke bu yüzden bu halde. Hiç kimse kendini geliştirmiyor veya kendi alanıyla muhatap olmuyor sadece ısırmakla, kötülük yapmakla meşgul. Artık bu toplumdan sıkıldım. Neyse ağzımızı açmayalım değmeyecek insanlar için banlanacağız o olacak
Kiralar artık aldı başını gidiyor keşke siz genç arkadaşlara yardımcı olabilseydim ama elden ne gelir :/