aslında bu tarz şeyleri yazmamak daha doğru sonra konu başka yerlere gidebiliyor. genelde sahibindene ekliyorlar zaten onun harici etraftan belki bi tık daha uyguna bulabilirsin yaşlı emekli birilerinden.