selamlar yurtta kalıyorum ama sevgilimle eve çıkmayı düşünüyorum. kiralar 8kdan başlıyor sahibinde , sahibine özel mi fiyatlar böyle şişirilmiş muhtara vs sorsam daha ucuz ev bulabilir miyim?
herhangi bir bankanın kirada cashback uygulaması var mı

edit : sevgilimle kalıyor olmam sizi rahatsız edebilir. fikriniz umrumda değil.