emregunery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzantıları html yaptığınız zaman çalışmıyor mu ? Ayrıca php olması birşeyi değiştirmez içindeki html kodlarını yine okuyacaktır php olmasından kaynaklı olacağını sanmıyorum.
PM İlettim.