Merhabalar hayırlı geceler diliyorum öncelikle , siteme yazılım kuracağım fakat dosyaları bozduk mu naptık php dosyası olarak görünüyor html yerine bunları nasıl düzeltebiliriz yardımcı olabilecek var mı acaba ? bu dosyayı bozunca bütün dosyalardaki herşey phpye döndü.
Ücretli veya ücretsiz bir şekilde.