Sunucu 40 cpu iken, kullanım yüzdesi 40 50 geçmiyorken, ulimit ve dosya limitleri yüksekken. Neden bu hatayı verir. doğrudan "Hocam muhtemelen bu limitleri yükseltmeniz gerekiyor"
gibi bir durum mümkün mü? yani sorun ne olabilir?
Dedicated ve güçlü bir sunucu. Network de öyle