Bu konu hakkında geçmişe olan bakış açımız gibi bundan 5 sene sonra 2023teki r10u ozleyecegimizi düşünüyorum çünkü geçmiş çoğu zaman daha güzel geliyor insana örneğin 2019 yilinda 2018 ararken 2020de 2019 yilini aradik 2021de 2020 yilini şimdi ise şahsen ben 2022yi 2021i ariyorum bu iş çoğu zman boyle olur anı yaşamak lazım