Adam kitapta öyle zahmetli işler anlatıyor ki, kimse hepsini yapamıyor. Kimse başarılı olamıyor. Başarılı olamayınca da suç kitabı alanda oluyor. Bırakın negatif trade'i, olumsuz yorum bile yapamıyor. Satan adam zaten karşındakinin, kitaptakileri aynen yapamayacağını biliyor ve kafası rahat. Bu iş benim hastane tecrübeme benziyor. Doktora gidiyorum uyku apnesi için. 10-15 kilo ver öyle gel diyor. Bir daha da o doktorun yüzünü göremiyorum. Çünkü o kiloyu zaten veremiyorum. Doktoru da suçlayamam. Ama olay bu yani. Adam 5 dk da beni bu şekilde savuşturabiliyor.