Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc yok hocam 360tl mi ne bir harcaması oldu bir kaç tane güzel skin var bıçak var 200 düşünüyorum
Nedir hocam skinler rankı ne hesabın