Ben açıkçası fırsat olarak görenlerdenim. Bu dönemde ettiğim spot zararları vadeli kısmında kolaylıkla giderdim diyebilirim.
Ancak Bitcoin'in yaratılışında 4 senelik döngü vardır, tasarlayan kişi buna göre tasarlamış. Şuana kadar 13 yıldır da bu döngü kusursuz işlemiş.
Ben elektronik paranın ileride günümüz paranın yerini alacağını düşündüğüm için yatırımlara devam ediyorum
Zamanında nasıl (Takas-Bronz Para-Gümüş Para-Altın Para-İlk Çin Banknotu-Taş Para) olarak ilerlediyse günümüzde olmasa da bundan 20-30 sene sonra bu olayın elektronik paraya evrelmeye başlayacağını düşünüyorum.