Yildiray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herseyimi bastim btcye ve ethye para lazimsa az satip ihtiyacim olani aliyorum tum herseyi btc ve ethde tutuyorum pahalidanda aldim ucuzkende aldim bakalim 2 3 yil sonra gorcez
2-3 yıl az değil hocam, umarım gönlünüzce olur 👍