Merhabalar arkadaşlar iyi forumlar herkese. Kripto piyasası genel anlamda sizce nereye gider? Özellikle son bir yıldır izliyorum birçok coinde büyük ölçüde düşüş var. Bazıları artık balon patladı vs derken bazıları fırsat olarak görüyor. Sizce durum nedir?