Hocam şimdi ben Kasım'da 18 e gireceğim ve özele gitmeyi düşünüyorum 10.000 TL de param var şimdi başlasak devlet yarısını ödemez mi ki
hocam sizi ilk başta sıraya alıyorlar. ha eğer o sırayı hemen geçecek torpiliniz varsa tedavi başlangıcında parayı yatırmak istediğinizi söylerseniz devlet karşılayabilir. yine gidip sormanız lazım bulunduğunuz bölgey
edit: özel için sormuşsunuz özeller hakkında bilgim yok.