Daha önce 4 yıldan fazla bir süre ile birlikte hem aparat hem de diş teli tedavisi gördüm. Tek pişmanlığım diş tellerim çıktıktan sonra içeriden tel taktırmak yerine (diş telleri çıktıktan sonra dişler kaymasın diye takılıyor) doktorun plak vermesi.
Bu ikisi arasında olan fark ise;
İçeriden tel taktırdığınız zaman dilediğiniz zaman bir şeyler yiyebilirsiniz ve bakımıyla uğraşmazsınız,
Plak kullanırsanız; Birşeyler yiyip içerken çıkarmak zorunda kalırsınız, Her çıkardığınızda temizlemekle uğraşırsınız, birkaç gün takmadığınız zaman inanılmaz bir ağrı yapar dişlerde, uzun süreli takılmadığında plağı çatlatırsınız.
Tedavinin sonunda mutlaka doktora içeriden tel taktırmak istediğinizi söyleyin. Onun haricinde estetik bir gülüş kazanabilir miyim gibi soruların kafanıza takılmasına gerek yok çünkü hayallerinizde olan dişlerin daha fazlasına sahip oluyorsunuz.