Devlet için geç kalmışsınız. devlette acil etiket bile 3-4 yıl da sıra geliyor o da en iyi ihtimalle. Tedavi başlangıcı 18 i geçeceği için yine tüm ücret ödersiniz zaman kaybedersiniz. ve devlette işler yavaş yürüyor. Şu an özel diş hekimliği daha mantıklı en azından zaman kaybı olmaz.
Edit: ben devlete başvurdum 2 yılda çağırdılar. 3 yıl yok o bu şu hazırlık felan filan daha 2 hafta önce tel taktılar.

birde tel hop deyince takılmıyor telden önce en az 1-2 yıllık aparey felan oluyor. tabi bu hastadan hastaya değişir.