Hocam devlet çok sıkıntı diye biliyorum, uzaması ayrı konu ilgili olunmuyor pek. Bir miktar paranız varsa taksitle yaptırmanız daha sağlıklı olur bence. Kimsenin durumunu bilemiyorum tabi ki.