Erken yaşta tedaviye başlarsan faydasını alırsın, 17 yaşındayken takmıştım, 2 senelik bir tedaviydi, tedavi sonrası gerçekten çok faydasını gördüm, dişlerimin yamukluğu ve çenemdeki kayma falan düzeldi. Senelerdir de bir problem olmadı, Allaha şükür, erkenden başlamanı tavsiye ederim.