Küçükken neredeyse tüm dişlerim arka arkaya düştüğü ve yerine yenisi çıktığı için yamuk çıktılar ve şuan diş teli taktırmayı düşünüyorum önceden de düşünmüştüm fakat pahalıydı aileme yük olmak istemedim hala pahalı fakat kendim işe girdim bi miktarda param var o yüzden taktırmayı düşünüyorum ve ben 18 yaşını geçmedim galiba şeyler varmış devlet 18 yaşından küçüklerin tedavisinde %50 karşılıyormuş yani özele hastaneye gitsem %50 devlet karşılar mı ve ne düşünüyorsunuz tedavi hakkında estetik bir gülüş sağlar mı şuan pek memnun değilim gülüşümden tedavi sonrası bu durum değişir mi konu hakkında detaylı bilgilendirmeler yaparsanız sevinirim.