Merhabalar, 1 senedir jabra elite 75t kullanıyordum maalesef ufak bir kazada kulaklığı kaybettim çokta üzüldüm sonradan çok seviyordum çünkü kalitesini çok beğeniyordum bass yönüyle çok tatmin ediyordu
güncel olarak kulaklık fiyatları uçmuş durumda o kadar para bayılmak saçma geliyor airpods replikaları çok karşıma çıkıyor kullanan arkadaşlar var mı bass ve ses kalitesi nasıl sizce (İOS kullanıyorum artısı eksisi olur mu)