VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
danışmanlık almadan yapabiliyorsanız en iyi o zaten hocam ama hem oturum izni hem şirket kurulumu derken danışmanlık almadan yapmak yorabilir biraz. tabii karar sizin.
amacım daha uygun fiyata bir danışmanlık alabilmek hocam