lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırsam 3 gün aralıklı ödeme almışlar, dediğiniz de olabilir veya tüm parayı belirli bir hesaba çekip ordan ödemeyi yapıyor olabilirler.
Hesaba çekecek kadar salak değillerdir.
Temiz iş yapıyorlar.
Onlar yok! Alan ve Veren var! Veya Veren ve Alan var!
Buna inananlar ile büyük vurgunu, TELEGRAM üzerinden yapıyorlardır.
Kendi hesaplarına çekecek kadar salak değillerdir demiş olayım yine...