Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturasını keserim çok isterlerse dert değil hocam
Fatura isteğe bağlı kesilmiyor. Fatura kesmek zorunluluktur. İfadeyi de bu üslup ile verirseniz, işin içinde olduğunuzu sanarak içeri bile atabilirler.