aaaa orası öyle... zaten bu işin doğrusu da yok... birine güzel olan ötekine değil... bende görsel yetenek sıfırdır mesela... ama bana makina tasarla yap desen o başka...
sen yeni photoshop'u denedin mi ? arada vdeolarına tanıtımlarına falan denk geliyorum, manyak birşey.... denemediysen de bulup dene derim ben... zaten denemediysen aklın çıkacak, beynini ekmek arası yapıp yiyeceksin
Photoshop öğrenme amacım geleceğe yatırım hocam. Dediğim gibi daha gidecek yol epey uzun. Sadece photoshopla kalmıyor ki, biliyorsunuz Adobe'nin bir sürü farklı programı da var. Böyle işe yarar eğitimler buldukça alıyor ve zamanım olduğunda bakıyorum. Temel sorunlarımdan biri birçok alanda kendime yetecek bilgim var ama hiçbirinde profesyonel değilim. İki işi bir arada yapınca böyle oluyor, esnaflık ve dijital alanda iş yapmak/öğrenmek oldukça zor.
Denedim hocam, ara sıra işim düştükçe kullanıyorum. Yapay zekayla birleşince bambaşka bir şey oldu Photoshop ki daha beta sürümü. Tam sürümde neler olacak merak ediyorum.