aaaa orası öyle... zaten bu işin doğrusu da yok... birine güzel olan ötekine değil... bende görsel yetenek sıfırdır mesela... ama bana makina tasarla yap desen o başka...
sen yeni photoshop'u denedin mi ? arada vdeolarına tanıtımlarına falan denk geliyorum, manyak birşey.... denemediysen de bulup dene derim ben... zaten denemediysen aklın çıkacak, beynini ekmek arası yapıp yiyeceksin