Hocam ne kullanıyorsunuz cidden? 9 tlye aldın diye 9tlyemi satıcaksın 10 yıl önce 200tlye oyun aldığın hesabı 200tlden ver öyle davamı var biraz mantık sadece herkesin kullandığı hesabı al ilk mailde var diyelim misal adam 3-4 yıl sonra ilk ödeme yaptığı hesabı verse geri alıyor[/QUOTE]