Hocam oldu o zaman ETS 300 TL oldu diye sadece 9 TL'den toplanmış ETS hesaplarının hepsini 300 TL'den satalım

, gözünüzü seveyim bilmediğiniz yerde konuşmayın.
Güven faktörlü hesap

bu arada.
Hocam ne kullanıyorsunuz cidden? 9 tlye aldın diye 9tlyemi satıcaksın 10 yıl önce 200tlye oyun aldığın hesabı 200tlden ver öyle davamı var biraz mantık sadece