zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam oldu o zaman ETS 300 TL oldu diye sadece 9 TL'den toplanmış ETS hesaplarının hepsini 300 TL'den satalım , gözünüzü seveyim bilmediğiniz yerde konuşmayın.

Güven faktörlü hesap bu arada.
Hocam ne kullanıyorsunuz cidden? 9 tlye aldın diye 9tlyemi satıcaksın 10 yıl önce 200tlye oyun aldığın hesabı 200tlden ver öyle davamı var biraz mantık sadece