Hocam harbi çok bilmişsin,gidip sadakat rozetli hesapla ile rus sitesinden 5-10 yıllık hesabı bir tutamazsın güven faktörsüz bir hesap onlar karşına bir ton hile çıkar bunları göz önünde bulundur ets2 şuan 300tl olmuş mesela farkındamısın piyasadan haberin varmı yok yalan yanlış yorumlar yazmayın.
Hocam oldu o zaman ETS 300 TL oldu diye sadece 9 TL'den toplanmış ETS hesaplarının hepsini 300 TL'den satalım

, gözünüzü seveyim bilmediğiniz yerde konuşmayın.
Güven faktörlü hesap

bu arada.