haberlerde görmüştüm dolandırıcılar çağrı merkezi kurmuşlar kızlar falan çalışıyo büro açmışlar kurumsal dolandırıyo

jandarma baskın yaptı ne utanma var ne arlanma tiplerinde
Bunun için çalışan ararken, nasılne diyerek arıyorlardir acaba merak ettim şimdi.