Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
igne ucu ile arkasında reset dügmesine bas bütün herkesi atar ve şifre modem altındaki şifre olacaktır
Bunu biliyorum hocam ancak ben fabrika ayarlarına almak istemiyorum yapmış olduğum tüm değişiklikler gidecek. Bundan başka yöntem yokmudur