dostlar selam

yeşil pasaportlu birisinin 6 ay içerisinde 90 gün kalma izni var. şuan yurtdışında olan bir yeşipasaportlu bu süreyi dolmadan uzatma imkanına sahip midir? sahipse bunun şartları var mı ve de nasıl yapabilir?

edit: ülke malta