runo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanka askerde iken bende başladım ordaki bi arkadaş vasıtası ile dediğin gibi günden güne eliyle veriyor sonra kolumu almaya çalışıyor bi bıraktım aga askerde o bırakış mesaj vs geliyor spam uygulaması indirdim spama gidiyor mesajlar vs kafam rahat çevrende oynayan varsa uzak dur gitme yanına. bi laf vardır 5 yatırımcı ile ile takılırsan 6. kişi sen olursun 5 kurmarcı ile takılırsan kurmarcı kısa lafan özeti umarım tez zamanda bırakırsın. iyi forumlar.
teşekkür ederim hocam tek oynayan benim çevremde herkes gitti inan