Hepsini okudum umarım hayatınızda her şey daha olumlu olur ve elimden bir şey gelirse mutlaka yardım etmek isteyeceğim,takıldığım şey o anlayışsız yakınlarınız oldu.Size bakış açıları çok çok saçma ve zavallıca geldi.Bu zihniyetle kendilerini dindar görüyorlarsa vay hallerine.Beddua etmek doğru değil ama milletimiz böyle şeyleri yaşamadan anlamayı empati kurmayı ne zaman anlayacak bilmiyorum.Bence sizin için en iyisi her şeye rağmen umudunuzu yitirmemek olacaktır,Allah yardımcınız olsun