ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif olarak kullanıyorum memnunum
Teşekkür ederim yanıtınız için, telefon kiralamak mantıklı mı hocam sizce?
Kırığı-çiziği felan var mıdır?