Şuan düzgün bir insan olup bir yerlere gelmek çok zor. O bahsettiğiniz memurlar hep birilerinin hayalini yaşayıp birde üniformaya leke sürüyorlar. Benim mesela küçüklük hayalim polis olmaktı. Şuan baktığın zaman düzgün çalışan layıkıyla yapan az sayıdadır. Hayat herkese eşit şartlar sunmuyor. Bizim bedensel engelimiz yok ama işte aile çevre gibi faktörler insanı kısıtlayabiliyor. Bir yerlerden destek almadan ilerlemek çok zor. Bizdedükkan açtık battık ondan sonra korkar oldular. Onu da enişteyle ortak açtılar. Genelde başkalarına güvenip bir şeye kalkışırlar ama bize gelince öyle olmuyor. Bazılarına bakıyorum arabayı sürekli çocuğu kullanır ona verir ama biz ortak aldığımız halde adam sahiplenir her gün işe götürür. Akşam dahi almak için bin bir dil döküyordum artık uğraşmıyorum bile. Dediğim gibi her şeyde yalaka olan tipler kazanıyor