yazdıklarını anlıyorum, anlıyorum derken kuru kuruya değil ben de ms hastasıyım yıldım mı hiç yılmadım ama o borsa fala işlerine de hiç girmedim kendimi hep geliştirdim Allaha şükür şimdi evli 2 çocuk babasıyım %49 engelliyim ama bunu hiç bir zaman ön plana çıkarmak istemedim bence bir silkelen ve kendine gel Allahdan da hiçbir zaman umudunu kesme ben de pek yürüyemiyorum ama hep şöyle düşünüyorum Allah b,ryerden alıyorsa başka yerden vermek içindir hep pozitif olman dileklerimle