Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam bende aynı şekilde sizin yaptığınızı yapıyorum ama ekle dedikten sonra, bulunamadı uyarısı çıkıyor sağ üstte yada en az 2 ad sunucu eklemeniz uyarısı veriyor saçma bir şekilde, çıktığımdada kayıt olmamış görünüyor dns kısmının görselini atma şansınız varmı bi altta duruyor belki orası hatalı bende