GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşım için teşekkürler.

Umarım Gustavo gibi ilk sene hayran bırakıp, 2. Seneden itibaren düşüşe geçmez. Malum yaşı da müsait. Ben en kötü ihtimalle 1 sezon orta sahayı domine edeceğine inanıyorum.
Valla şuan hücum hattı aşırı güçlü İsmail Yüksek'te acayip formda.
Kaleye livakoviç'te gelirse bu sene kimse tutamaz Feneri diye düşünüyorum ama bakalım bi uğursuzluk var erken konuşamıyoruz konu Fenerbahçe olunca artık