Paylaşım için teşekkürler.

Umarım Gustavo gibi ilk sene hayran bırakıp, 2. Seneden itibaren düşüşe geçmez. Malum yaşı da müsait. Ben en kötü ihtimalle 1 sezon orta sahayı domine edeceğine inanıyorum.