deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok yakın arkadaşımda içeriye 100 bin kadar girmişti ilk sıralar araba felan kiralıyor geziyordu sonra her gün borç istiyor 1 yıldır en son muhabettimi kestim param var ama kumar oynuyosun veremem diyordum kumar oynayan adama para verirsen o parayı unut zaten tonla borcu vardır geri mi alacaksın paranı ? bunu da yaşıyosunuzdur allah selamet versin geçmiş olsun
zaten herşey o sukseli hayata ulaşan insanlar yine istiyor o hayatı , ama kaybettikce kaybediyor.
Kral kumar öyle birşey ki. Bende çok arkadaş kaybettim. Dünyanın en iyi en masum insanlarındandım yerde görsem 5₺ yi almazdım. Ama bende yalan söylemeye , herkesten farklı sebeplerle para istemeye başladım benim açık daha fazlaydı kapata kapata azalttım . Ne anne babamin bende güveni ne de yakın arkadaslarimin kaldı. 10-15 yıllık arkadaşlıklarım bitti. Kumar oynayan insan yalan da söyler , herşeyi yapar hocam . Bende yaptım zamanında ama çok şükür artık 5 vakit namaz kılıyorum ve şükür ve Tevbe ettim. Bırakınca insan olduğumu hatırladım ama geriye dair bir travma bıraktı bende uzun uzun agladigim geceler çok oldu. Şuan bile gözlerim doluyor şu borlcari ödeyip herkesten helallik isteyeceğim. Bu işlerin sonu bırakmakta. Bırakmakta çok zor ben Rabbime sığındım öyle bıraktım. Yoksa imkanı yok birakamazdim 3 ay internet bankacılığı kullanmadim zaten koydeyim ATM gidemiyordum Allah'tan o şekil bu sekil 8 ay oldu ama bitti çok şükür