Merhaba, A101'den bisiklet almak istiyorum. En kötüsü 3000 TL'den başlayan bisikletler 1000 TL daha uygun fiyata satılıyor. Okula gidip gelmek ve bazen de spor amaçlı kullanacağım.

Daha önce A101'den bisiklet aldınız mı? Döküntü gibi mi acaba? Bisiklet mağazasında olduğu gibi ürünü detaylı olarak inceleyemiyorum. Kutusunu açmıyorlar. Değerli yorumlar için şimdiden teşekkür ederim.