bence haritalar eksik ve yanlış anlaşılıyor. insandaki damarımsı bir yapı olduğu düşünüyorum. dünyanın bir ucundan bir ucuna bağ olabileceğini ince fay hatları dahi kırıldığında büyüğünü etkileyebileceğini düşünüyorum