osken1212 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam böyle olunca gerçekten olmuyor hesabım bot doldu çıkarmaktan yoruldum
Hocam %100 türk hizmetlerimiz var onlar biraz pahalı ama