Merhaba birkaç müşterim gelecek Almanya’dan gelirken bir şey getirmek istiyorlar bana kayıt ücreti olmasa telefona yönelirdim fakat şimdi neyden para kalır bilmiyorum. Tavsiyesi, önerisi olan var mı ?