Merhaba, Nisan'da aldığım iPhone 11'in pil sağlığının hala %100 olması normal mi? Türkiye cihazı ve sıfır aldım. iOS 17 Beta 5'i yanlışlıkla kurdum ve yorumlara baktığımda herkesin %3 civarı düştüğünü gördüm pil sağlığının bu güncelleme ile. Benim pil sağlığı bu güncellemeden sonra da hala %100 görünüyor. Bir şüphelenmedim değil, normal midir hala %100 olması?
Orjinal adaptör kullanıyorsan normal hocam. Benimde kaç aylık cihaz %100. Genelde 20de takarım 80de çıkarırım.