kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden iPhone X kullanıyordum onun pili replikaydı ve hiçbir şekilde 100'ün altına düşmüyordu Ama siz sıfır almışsınız, 4 ayda düşmemesi normal.
kardeşimin 7 plus ta 1 yıldır 100 replika