ef_sane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme yapıldı kodu göndermedi kendisi, MONEYPAY hesabına para geçmediğini ve müşteri hizmetlerini aradığını paranın askıda kaldığını söyledi, geçmezse sabah iade olacağını söylüyor
Bende size güvenerek ödeme yaptım inşallah sorun yaşamayız.
İşlem sonrası ticaret puanı geçince galiba yolladı dedim. Hayırlısı artık