"...Firma'ya gelme zorunluluğunuz bulunmamakta olup bir süre birlikte ekip olarak çalıştıktan sonra ilerleyen zamanlarda duruma göre evden çalışabilmektedir...."

Ofise gelecek mi gelmeyecek mi