digitalwebly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karaktersiz insanlar. Konuyu merak ettim takipteyim. Geçmiş olsun. Bence hakkınızı arayın
***** evlatları elim ayağım titriyor bu kadarda olmaz