ARKaDaS adlı üyeden alıntı:

Malatyasporlu : Farketmez gideriz icabında.
tetal : Ek olarak admin adam'da değil
döndünmü olm , mesajı bizim pedere atmışın seni karşılamaya gelecekti benim msn uçtu yav yüklensin gelem hele yanına